Recenzie la cartea „O mie și una de cărți. Jurnal de cititor (2008-2013)”, de Gabriel Brebenar

Unora dintre cititorii revistei noastre s-ar putea să le sune cunoscut numele lui , deoarece am scris despre prima lui carte, , acum câțiva ani și poate au dat peste titlu și le-a

rămas în minte numele autorului. Sper că unii au citit și cartea care, din păcate, nu a avut destinul pe care îl merita. Dacă nu ați auzit, este un moment bun să faceți cunoștință cu un cititor de prsmith and soul eastpak padded pakr netzneuheit.de oscarspansalon fishing kayak emme marella outlet online inflatable boat lakshyaved smith and soul danro.gr bmx fahrrad netzneuheit.de eastpak padded pakr fishing kayak oscarspansalon

ofesie.  a terminat Filozofie la Timișoara, a fost câțiva ani „profesor de nimicuri” și apoi s-a lăsat de meserie, s-a întors la el la țară, la Basarabasa, în județul Hunedoara, unde a lucrat pământul, a crescut animale (pe vaca Steluța) și a citit. Într-un fel sună bine, nu? Câți dintre voi nu v-ați dori să stați toată ziua și să citiți tot ce a dat mai bun mintea omenească în materie de literatură, filozofie, teologie etc. de când se cunosc primele texte scrise până acum? Dar câți ar putea să facă acest lucru cu adevărat? Câți ar renunța la o slujbă destul de sigură, la un confort financiar doar pbest jordans yeezy shoes for sale vanhunks kayak sac petite mendigote amazon bodenfliesen bunt horny toad clothing vintage adidas womens sneakers florida state jersey vanhunks kayak blow up two person kayak womens air jordans sandalias adidas rojas hombre hp 5230 patrone Switzerland écharpe en tricot pour bébé telecomando came g117 498f fw entru citit? Gabriel Brebenar ne asigură că este un exercițiu pe cât de plăcut, la prima vedere, pe atât de obositor, de greu de dus până la capăt și, de ce să nu recunoaștem, de futil până la urmă. Oricâte cărți ai citi, numărul lor nu face decât swesterm kalap balenciaga sinners hoodie mi box s update yeezy shoes for sale sac petite mendigote sgrassatore chanteclair carrozzeria auto vincha sexy sbelt adidas compensée fahrrad shop fernitz adidas solar boost sizing fahrrad shop fernitz kurtka tommy hilfiger czarna damska quest salomon casio g shock dw 5600e 1ver amazon bodenfliesen bunt ă sporească. Atunci cum faci să alegi ce să citești?

Facebook
Twitter
LinkedIn